سیب زمینی کمربند ایمنی خلاقانه تبلیغات

سیب زمینی: کمربند ایمنی خلاقانه تبلیغات اینترنت استفاده اتومبیل کمربند تصویر تصادف ایمنی برخورد

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی مدیران نباید از ریسک‌پذیری و تصمیمات سریع خودداری کنند / جهانگیری

    معاون اول رئیس‌جمهور گفت: بخش خصوصی، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند که باید از آنها حمایت کنیم و اجازه ندهیم عملکرد نادرست بعضی افراد سوء استفاده‌گر، موجب بد

    مدیران نباید از ریسک‌پذیری و تصمیمات سریع خودداری کنند / جهانگیری

    جهانگیری: مدیران نباید از ریسک پذیری و تصمیمات سریع خودداری کنند

    عبارات مهم : ایران

    معاون اول مدیر جمهور گفت: بخش خصوصی، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند که باید از آنها حمایت کنیم و اجازه ندهیم عملکرد نادرست بعضی افراد سوء استفاده گر، موجب بدنامی بخش شخصی شود.

    به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول مدیر جمهور صبحگاه امروز (شنبه) با همراهی وزرای صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس کل بانک مرکزی، سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی، استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران و رییس شرکت ملی استاندارد از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی پایتخت کشور عزیزمان ایران دیدار کرد.

    معاون اول رییس جمهور همچنین بعد از این دیدار در جلسه بررسی پرسشها و پرسشها صادرات و واردات کشور بر ضرورت تلاش جدی در جهت سرعت بخشیدن به رویه های گمرکی و اصلاح جریان ترخیص کالا تاکید کرد.

    مدیران نباید از ریسک‌پذیری و تصمیمات سریع خودداری کنند / جهانگیری

    وی با بیان اینکه بخش شخصی انتظار دارد با توجه به شرایط سخت پیش روی کشور، موانع فرا روی ترخیص کالا برطرف شود، اظهار امیدواری کرد با تصمیمات اتخاذ شده است از سوی دولت، شاهد سرعت بخشیدن به روند رو به رشد ترخیص کالا از گمرک باشیم.

    جهانگیری همچنین با اشاره به فضاسازی های منفی علیه بازرگانان و بخش شخصی کشور تصریح کرد: حساب کسانی که به دنبال سوء استفاده هستند و به نام بخش شخصی فعالیت می کنند از بخش شخصی واقعی و سالم جدا است و باید با آنها برخورد شود.

    معاون اول رئیس‌جمهور گفت: بخش خصوصی، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند که باید از آنها حمایت کنیم و اجازه ندهیم عملکرد نادرست بعضی افراد سوء استفاده‌گر، موجب بد

    وی ادامه داد: بخش شخصی واقعی کشور سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی پیش رو هستند که باید از آنها حمایت کنیم و اجازه ندهیم عملکرد نادرست بعضی افراد سوء استفاده گر، موجب بدنامی بخش شخصی خوشنام کشور شود.

    معاون اول رییس جمهور از دست اندرکاران گمرک جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: گمرک انصافا در سالهای اخیر عوض کردن و تحولات مثبتی را ایجاد کرده و تسهیلات مناسبی جهت صادرکنندگان و واردکنندگان کشور فراهم آورده است.

    جهانگیری اضافه کرد: در شرایط تازه پیش رو نیز دست اندرکاران گمرک همراهی مثبت و سازنده ای از خود نشان داده اند که البته از مدیران واقعی انتظار می رود که در این گونه مواقع ریسک پذیری داشته باشند و تصمیمات سریع اتخاذ کنند.

    مدیران نباید از ریسک‌پذیری و تصمیمات سریع خودداری کنند / جهانگیری

    معاون اول رییس جمهور افزود: مدیران نباید با این نگرانی که ممکن است تصمیم امروز آنها در آینده زمینه بازخواست و پاسخگویی از آنها را فراهم کند، از ریسک پذیری و تصمیمات سریع خودداری کنند آیا که نمی توان نسبت به اوضاع مردم بی تفاوت بود و حل پرسشها مردم نیازمند تصمیمات بموقع و ریسک پذیر است.

    وی در ادامه با اشاره به دیدار خود از انبارهای گمرک پایتخت کشور عزیزمان ایران و وفور کالا در این انبارها، گفت: خوشبختانه حجم قابل توجهی از کالاها نسبت به سال گذشته در انبارهای گمرکات کشور وجود دارد و این یعنی با محدودیت واردات کالا به کشور روبرو نیستیم.

    معاون اول رئیس‌جمهور گفت: بخش خصوصی، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند که باید از آنها حمایت کنیم و اجازه ندهیم عملکرد نادرست بعضی افراد سوء استفاده‌گر، موجب بد

    جهانگیری اضافه کرد: میزان واردات کالا در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته اگر زیاد نشده باشد کمتر نیست و اگر در بعضی کالاها میزان واردات کم کردن یافته بدلیل تصمیمات و صلاحدید دولت بوده است.

    معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه در دو ماه اخیر بخش قابل توجهی از کالاها در انبارهای گمرک مانده هست، به تصمیمات اخیر دولت جهت حل پرسشها ترخیص کالا اشاره و خاطر نشان کرد: با تصمیمات اتخاذ شده است بسیاری از موانع و پرسشها پیش روی ترخیص کالا برطرف شده است و روند ترخیص کالا روال عادل خود را طی می کند.

    مدیران نباید از ریسک‌پذیری و تصمیمات سریع خودداری کنند / جهانگیری

    وی افزود: البته با وجود تصمیمات و راهکارهای اتخال شده، هنوز حدود ۳۰ درصد رسوب کالا در انبارهای گمرک وجود دارد که باید به سرعت تصمیمات مورد نیاز جهت حل موانع پیش رو و ترخیص این کالاها اتخاذ شود.

    جهانگیری با اشاره به اینکه بعضی کالاها که جهت واردات آنها ثبت سفارش انجام شده است و هم اکنون در انتظار تخصیص ارز از سامانه نیما هستند از رییس کل بانک مرکزی خواست پیشنهاد و برنامه ای جهت حل پرسشها این گونه کالاها که اغلب کالاهای مورد نیاز و مهم هستند تدوین کند تا در روند ترخیص این گونه کالاها تسریع گردد.

    معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به توقیف بعضی انبارها به علت احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تصریح کرد: توقیف این انبارها باعث شده است که بخش شخصی نسبت به ترخیص کالاهای وارداتی خود و انتقال این کالاها از گمرک به انبارها احساس نگرانی کند ولی باید دقت شود که تعرضی نسبت به انبارهایی که کالاهای وارداتی بصورت رسمی در آن قرار داده شده است صورت نگیرد.

    وی افزود: پر بودن انبارها معنای بدی ندارد بلکه به معنای وفور کالا در کشور است و انتظار داریم صدا و سیما و رسانه ها تلاش کنند تا بخش شخصی و وارد کنندگان کالا جهت انتقال کالا از گمرکات کشور به انبارهای خود دغدغه ای نداشته باشند.

    جهانگیری اظهار داشت: بعضی اقلام و کالاهای وارداتی نیز که وقت ترخیص آنها سپری شده، جزو کالاهای متروک در انبارهای گمرکات محسوب می شوند و نوعاً جزو کالاهای مورد نیاز و مهم کشور هستند که در وقت مورد نظر امکان ترخیص جهت آنها فراهم نشده که مورد نیاز است وزارت امور اقتصادی و دارایی برنامه ای عملیاتی جهت ترخیص این گونه کالاها تدوین کند.

    معاون اول رییس جمهور همچنین بر لزوم تعیین وظیفه اوضاع کالاهای قاچاق که در انبارهای گمرکات توقیف شده است اند، افزود: این گونه کالاها فضای انبارهای کشور را اشغال کرده اند که باید با برنامه ریزی و تدابیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هر چه سریعتر تعیین وظیفه شوند.

    وی از گمرک جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و سایر دستگاه های مرتبط با واردات کالا بویژه شرکت ملی استاندارد خواست شرایط سهولت ترخیص کالا را فراهم کنند و در شرایط فعلی کشور اجازه ندهند که روال اداری و بروکراسی، ترخیص بموقع کالاها به خصوص اقلامی که با سلامت و نیازهای مهم مردم سروکار دارند را با مسئله مواجه کند.

    در این جلسه رییس کل گمرک جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران گزارشی از پرسشها و پرسشها پیش روی ترخیص کالاها ارائه کرد و بعد از بحث و تبادل نظر تصمیمات مورد نیاز اتخاذ شد.

    واژه های کلیدی: ایران | جهانگیری | رییس جمهور | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار